Wij hopen op deze manier de mogelijkheid te krijgen om uw klacht op te lossen.

Indien wij er ondanks onze inspanningen toch niet uit kunnen komen en u behoefte heeft aan een derde, neutrale partij, dan kunt u uw klacht indienen bij de KNMT, klik op onderstaande button om te lezen hoe u dit kunt doen.

Een onafhankelijke klachtenfunctionaris zal dan kosteloos tussen u en uw tandarts bemiddelen. Met als doel een oplossing te vinden.

Geschil?

Als u er ondanks de hulp van de klachtenfunctionaris niet uitkomt, kunt u voor €75,- een beroep doen op de Geschilleninstantie Mondzorg. Dan wordt uw klacht door een commissie van vijf deskundigen beoordeeld. De geschilleninstantie geeft een bindend oordeel of uw klacht gegrond is en mag indien de klacht gegrond is, een schadevergoeding toekennen tot maximaal vijfentwintigduizend euro.

Meer informatie

Voor meer informatie over mondzorg, behandelingen en kosten kunt u terecht op allesoverhetgebit.nl. Vragen kunt u stellen aan het Tandheelkundig Informatiepunt (TIP) 0900-2025012. Beide geven onafhankelijke informatie en zijn opgericht door onze beroepsorganisatie KNMT.

Dat kan geheel vrijblijvend

Wilt u contact met ons opnemen?

De Bilt

Telefoonnummer030 - 22 00 350

OpeningstijdenMa t/m Vrij 8:00 - 17:00

Lelystad

Telefoonnummer0320-331119

OpeningstijdenMa t/m Vrij 8:00 - 17:00