Reglement
Nota's
Kinderkliniek TandInZicht declareert rechtstreeks bij uw zorgverzekeraar of het zorgkantoor. U bent zelf verantwoordelijk voor het verstrekken of corrigeren van uw verzekeringsinformatie of problematiek bij het voldoen van betalingen.
Onvolledige vergoeding of onverzekerd
Als er een restnota ontstaat dan ontvangt u een rekening die binnen 30 dagen betaald moet worden, of voor de eerstvolgende afspraak (welke het eerst van toepassing is). Indien de nota niet voorafgaand aan de eerstvolgende behandeling wordt betaald dan kunnen wij uw kind helaas niet helpen.

Ouder dan 18 jaar
Patiënten die ouder zijn dan 18 jaar, of in het buitenland wonen, moeten direct afrekenen bij de receptie na elke behandeling. Bij voorkeur dergelijke betalingen per pin.
Verzuim betaling
Bij niet tijdig betalen, schakelen wij een incassobureau in. De extra kosten die hieruit voortvloeien komen voor rekening van de patiënt. Bij niet tijdig betalen, halen wij alle komende afspraken uit de agenda, op dat moment kunnen er geen nieuwe afspraken gemaakt worden.
Hulp bij betaling
Uiteraard bespreken wij graag de mogelijkheden met u als er betalingsproblemen zijn of wanneer u een betalingsregeling wenst te treffen. De termijnen hiervan gaan in overleg. Dit is een coulance regeling die wij op basis van vertrouwen met u overeenkomen om u tegemoet te komen, indien u ons vertrouwen hierin schaadt schakelen wij alsnog het incassobureau in.
Schuldsanering
Als u in de schuldsanering zit, dan ontvangen wij graag een kopie van de officiële beschikking alvorens wij nota’s naar uw hulpinstantie versturen. Indien wij deze informatie niet ontvangen bent u zelf verantwoordelijk voor de tijdige betaling.
Kinderkliniek TandInZicht handelt naar de informatie die het heeft. Indien er bijzonderheden omtrent de verzekering, betaling of betalingshulp is dan vernemen wij dit graag.